Sunday, October 24, 2010

Negri Sembilan vs Johor FC

Erm... Inilah kisah... Aritu cuti memang gi stadium tgok... Agak bengang dengan mutu permainan... sbb Johor main memang pongocot... bertugu kat pintu gol... Serangan demi serangan dapat dipatahkan... Tapi setelah bermatian2 bermain dan air ribena aku dan potato chip dan nak habis.... Sekali Johor skor secara tak sengaja.... Memang tak dinafikan salah Si Keeper... cuma aku nampak mencabar kebolehan diri dia. Cuma kali ni silap perhitungan.... Then masa dah 91 minit... Aku pon dan hangin... tunggu 3 minit ajak hubby balik sbb tau tis time tak ader rezeki....

Alkisah malam tadi... Memang berdoa bahawa negeri akan menang.... Walaupun tugas berat.. kene yakin dengan taktikal dan misi mereka... Doakan depan tv hahahha....Mula2 cuak gak tgok Johor main cam menyerang jer... Then Negri baru nak panas... Tapi setelah beberapa serangan.... Akhirnya gol berhasil... Minit ke 37 Gol Halim memang santek... Siot jer... dah masuk leh jer... dia tolak keluar... Seb bek referee tiup gitau yang goal... So.. kamon boys.... u can do it....

Memang nampak dah mula goyah... Kuna asik ditackle tak tentu pasal... Sian macha nie... At last tie sampai separuh masa....

Aku plak tgah masak sup ayam... skali sup kurang rasa sbb ciken stok tak ada... seb bek hubby aku gi beli... Then dah habis separuh masa... aku jamu le sumer makan... Marul ngan Shikin jer... Skalai lepas baca doa aku doakan kejayaan nismilan gak... Orang kata berkat... Mereka yang lain cam tergelak jer... Then... dah 3-4 suap... Si Kuna jatuh dalam kotak penalti plak... apa lagi.... Ref dah tiup wisel.... Penalti ler bro.... Shahruain amik..... Senyap Johor FC... bergema... Goal kat nismilan... Berkat doa sebelum makan... Yehhhhh Aku makan sup ayam dgan happinya....

Pastue tgok player Johor dah main cam sampah lak.... Meang dikitainya Kunalan ngan Sani... sampai mamat tu tak leh nak tendang bola... Cibai tol... Last skali confirm Bukit JAlil.... Yeyeyeye

Si Coah JFC lak leh bagi comment not because N9 is a good team tapi sbb referee memang tak fair... Memang patut lagi bayak budak dia dapat kad... main kasar giler... then tetibe lak tak pro leh bagi statement camtue... Ada gak part nismilan kitaorang tak puas hati... tapi selaku coach ko tak leh bagi statement camtue hokey.....

No comments: