Tuesday, October 26, 2010

Roadshow di Giant

Argh... memang meletihkan Roadshow kali nie.... Rasa nak tido jer... Datang memang tak awal sbb keletihan sangat.... Alkisah semalam, first time dgn Kasevan si Trainee... ermmm boleh lah.... Pandai jugaks dia nie.... aku pos barang lagi.... Aiyoooo

Jumpa plak Kak Asfa Matrix... tapi selasa dia cuit... Rabu plak aku cuti.... dia usik kata aku ada isi sbb cam tak sihat.... Then tgahari.... Negatip..... hehehehhe..... Bulan mengambang.... Mula la tak sedap badan..... Malam kang tak tau cemaner nasib aku....

Malam jumpa ex skolmate.... Borak2..... then makan malam ngan darling kat giant.... So.... dah setel baru balik... tapi.... perut skit.....

Balik umah... Alamak aku lupa nak gi umah tenant amik wit sewa.... Ajak hubby dia tak mau,... Ugut biarlah i pergi sorang2... apa2 jadi biarkan je.... Then dia saun... ask me nicely lah.... hahahahaah... Trus ubah skrip... pastu aku ngan hubby gi umah tenant amik wit sewa... Wlaaupun 2 bulan dia nak bayar sumer aku riso plak kang tak makan anak dia... SO aku suruh bayar extra seratus je sampai habis sewa yang tertunggak tue.... Allah uji dia so kita kene tolong mana yang mampu.....

Aku tanya dia nak duduk umah aku tak sbb umah skarg leh aku swakan... Dia macam okay jer... tapi nak bincang ngan laki dia dulu....

Aku plak balik dah penat... Sama cam hubby siap tertidur lagi.... Dah sudah sidai baju and mandi aku pon nak tidur.... Dah baring.... sekali tue.... oh tidak mensus pain pon datang... sbb air sejuk kot.... pusing kiri kanan mengerang... hubby aku pon terbangun..... Dia buatkan hot water bag... Thanks dear.... Lega sket... tido sampai pagi then baru gi roadshow.....

No comments: