Friday, October 15, 2010

Kisah Sanwdsich Saya...


Hmmm malam tadi balik opis trus gi S2 jumpa banker. Settlekan urusan yang belum disettlekan. Then proceed to umah my inlaw nak pas duit untuk barang diorder esok. Dekat seribu.... Hmmm kenapalah.... asik short jer... aku ni kene renjatan letrik kot....

Then singgah giant beli barang nak masak. Alah wat sanwich jer pun.... Hubby memang tak makan malam so tak yah ler gigih.... Balik umah plak Marul n Shikin dah sampai.... so apa lagi, aku pon memulakan kerja2 memasak sandwich. Erk sandwich mana ada masak... Dah tu jamu sumer orang makan....

Igt lagi pes time buat Sandwich toh hubby time mencinta dolu2.... Marul pon ader.... hahaha roti tak cukup biler housemate aku nak makan.... Kikiki... Tapi kali ni aku beringat sbb beli roti besar sket....

Igt kenangan manis memang best dan lebih best bila kita menghidupkan kenangan tersebut... Seperti membuat sanwich.....

Sandwih juga menjadi sarapanku dan suami pagi ini....


No comments: