Wednesday, October 13, 2010

Hobin Jang Hobin


Malam tadi i pegi dating di Stadium Paroi....1 Penyokong 1 bendera, mari kita sokong player... Sememangnya aku pergi sbb nak temankan suami... Tension so rasa nak menjerit.... Setelah balik dari appraisal... Hmmm apa lagi, aku pon trus balik rumah dan lepak2 dulu. Tunggu hubby balik baru mandi... Hmmm lapar plak, bege stadium mesti tak sedap... So aku berkeras gigih nak makan oblong bege.

Jam telah menunjuk kan waktu.... Ekeleh strait to the point.... So aku pon beli oblong kat depan rumah... Kaki bola jugak budak tue.. berborak lagi... siap soh dia buat cepat... "Patut akak order balik keje, nak pegi tgok game amik jer..." btol jugak next time ler...


Sampai kat stadium cari air mineral... So beli le.. Tiket pon dah beli. Then apa lagi aku meredah kat mamat yang beratur kearah suamiku sbb takut tak jumpa.. Lagipon aku tak bawak hp. Kene usik ngan mat2 bola ni sbb dia igt aku nak potong que... Asal awek potong que pon tak per. Kikiki... Tapi i tak potong que okay... Dah cuit hubby aku duduk kat blakang.. Dengar lak polis kata "siang2 tak nak beli tiket, skarang nak berasak" .. Aku pon jawab "Siang keje tak ada masa" senyum je polis dengar aku jawab....

Bila masuk dah sepak mula.. baru 2 minit... HHmmm beselah layan bege dulu... Lapau okay.... Dah ada energy baru aku menjerit melolong... Erm... negeri main defensive sangat ler... So kene ada tactical gak... N9 menang 1-0. Harap kat perlis nanti mengancam.... Chaiyook.... erk silap Hobing Jang Hobin


Tapi aku perasa ada scene klakar time separuh masa... mana taknya... awek yang lalu kat bawah kene usha... Nak memeriahkan suasana... Tak ader obsce language pon cuma wewit... hahahha... Kalau aku meniaga bege time ni sure laku tapi kene lalu kat bawah.... Apapun laki aku tak brani bagi keizinan plak... Wakakkaka.....


No comments: