Monday, September 8, 2008

Boyfriend Kesayanganku


Alamak dia ni merajuk bebetul. Baru aritu nak cari pengganti skali tak jadi sbb takut exspenses meletup. So ape aku buat aku pun cancel. So kira menten ngan Siputih nila. Then time Kak Sal pinjam dia kata yang temperature dah naik. Cuak gak aku. Aku pun buatlah coolen nak soh dia sejuk sket temperature. Sudahnya tukar hose dan macm2 kene dlm dua rat. Ermmm sedapnya.

Aku pun tanya mekanik pesal yang dia ni kuat makan minyak and pick up dah tak berapa power mekanik kata sama cam dak along. Ekzos. Adeii nak jumpa Water kang takut plak boyfriend lagi satu jeles. Adossss.

Lepas balik Melaka gila kedai Exzos Ho Pang (Mark kata kedai nie cekik darah) tapi tanya baru. Lum nak tukar lagi. Bila dia tengok dia pon kata yang bukan exzos maybe plug. Aii baru tkar plug bulan lepas ngan Mark time servis.

At last mintak tolong Izzu. Dia plak mintk tlg ayah dia. Hari Sabtu dengan kehujanan melanda aku pun gi dgn gembelnya. Dah dapat mekanik pon tgok. Dia soh tukar air filter. Dah tukar sdap sket lah enjin aku. Tak delah menyedut minyak lain macam. Huhuhuuhu.

Thanks to Izzu and dad. Nak harapkan bapak aku hmm hampeh.

Skang kerete aku dah sedap. Itulah kisah boyfriendku. Tgoklah aku dah tukar Air Filter. Kat situ. Kilat giler................

No comments: