Thursday, September 4, 2008

Buka Puasa di Man Tom Yam


Ntahlah macam pelik buka puasa dgn Izzu kali nie. Mula2 ajak datg umah then ajak makan kat luar. Aku tanya nape dia cakap nanti tak de masa nak spend time ngan aku. So cam susah nak percaya je. Nak tanya mak tak kasi ke?? Tapi takut jawapan yang dia bagi menyakit kan hati kelak. Cehhh madah nampah.

So makan jelah dah org nak belanja. Tp aku masih tertanya2 tapi tak tau nak tanya mcm mana. Instinct aku kat dia slalu slh anggap tapi bile2 akhir tahu kebenaran mesti tak sangk. So apa kata kali ni biarkan je. Untung2 anggapan ku salah. Kalau betul macam mana. Takutnyaaaaaaaaaa.

Adush. Dush dush. skang baru aku paham feeling uncertainty and insecurity. Waaaaaaaaaaaaaaa. So balik buka pose trus semayang. Lepak kat bawah until dah nak tertidor. So msg masuk coz silent tak sedar. Lastly dia kol aku dah mamai. Then tido ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........................

No comments: