Friday, September 5, 2008

Citer Tak Best Malam Tadi

Igt mlm nak tulis blog. Tp balik dr beli baju raya mak dah tak larat. Ntha kenapa aku lebih selesa berblog dalm bahasa melayu wpun b i aku power. Takpelah at least tulis.

Adrian last day rini. Hehehe aku cakp Raya dtg cinie.

Buka kat umah Kak Sal. Buka pree. Dia buat laksa. Best cuma salad je takde. Dia gtau pasal Bg Zul. Astagfirullah aku baru tau. Tapi tak sampai dua bulan dah ada pengganti. Macam mana tu. Beselah macam2 isu keluar lepas tue. Bg Zul nye awek pon dtg. Nama Azah org Kelate. Perg penyegan giler. Cikgu sekolah agama. Camner leh sangkut kat Abg Zul. Jodoh kot tp ceptnya. aku panggil akak sebb tanya umur dia tak mau jawab. so tak leh nak buat ape. Diam kan jelah. Panggil je akak. Itu kata dia.

So lepas magrib kita org bersiap g Casamoda. Tak byk kain baru. So aku daptle beli baju tok mak tang kale biru burng merak. Tok ayah hmmm maleh den. Tok aku takpelah taun nie selai pun Alhamdulilah. Tuhan kasi aku beli sume tiap2 tahun selama nie. So tahun nie tak dapt kenelah bersyukur jugak untuk tahun2 yang sebelum nie. Btol tak??

Kereta Kak Sal tak kuar lagi. Nanti dah kuar aku uploadkan picture. Baju raya mak jap lagi le. Ptg2 sket. Gbr tak ambik lagi. Nantilah tapi bygkan jelah baju kaler biru merak. Huhuhu.

Mlm Izzu gitau Tok sedara dia meninggal. Innalillah. Aku balik baru dapt kol dia. Borak sampai bateri abis. Igt nak sambung pakai fixed line. Kurang asam nye Telekom. Ada ke patut. Aku dah byr pagi buta tadi. Besok sure kene bambu ngan aku. Ermm tak leh soh dia justify dulu tindakan dia. Kalau tak betul baru bambu.

Aku tidur gn nyenyaknye till pagi masuk lambat.

No comments: