Friday, September 19, 2008

Teman Tapi Mesra........... Leh ke

Leh pakai ke "Quote nie" Tapi dulu bak kata my ex "How can a gurl and a guy be just friends" Referring to my previous so call Teman tapi Mesra scenario. Tapi cam beselha org yang buat jadi tmn melayan orang lain dgn mesra takkan perasan.

Cam dulu Eib ngan Ajoi. Nak selamat pakai tagline "Teman tpi mesra" tapi pas tu hampeh. Cane pon dlm pihak mana2 feeling tu ttp ada. Tapi aku ckup tak suka guna tagline tue pastu jadikan orang sandaran. Pbende aku merepek ni. Oklah nak disenangkan citer.

Masa dulu aku baik giler ngan A bkn nama sebenar, aku mmg suka gile hubungan yg kiaorg ada. He cares for me and I also care for him. Tapi bile nak pergi lebih jauh aku tak boleh. Dah cuba jadi ttp tak bole. At last aku sedar yang aku tak leh tipu diri sendiri. Dgn mengetahui berterus terang akan menyebabkan aku dgn dia makin renggang. Tapi kalau tak maknanya aku terus layan perasaan dia. Last sklai terus trang. Sib baik dia tak parah and mula2 mmg susah. Pas tu bolehlah. Cuma lepas aku berterus terang nampak sgt perubahan. "Mesra" yang macam dulu tak de lagi. Tak care lagi kat aku macm dulu. Tapi lifes must go on. At last kitaorg jadi Fun and Flirt tapi tahu limit masing2. Tak de lagi Teman tapi mesra. Hehehehe.

Pastu aku apakai tagline yang sama ngan S bukan nama sebenar. Tapi sbb kecemburuan orang rumah dia aku pon kene stop. Dia pon gatal semacam je. So tak leh sbb dia nye feeling pon dah lain macam. Payh2. Nak soh aku commit yang bukan.

Then dgn S2 plak. Yang nie tak leceh tapi poyo. Cuba gak ngan tagline teman tapi mesra tapi kadg2 bhy plak sbb dia nie poyo. But at least i enjoy the time. Tak byk mende yang kene pikir.

Tapi bila aku kawan ngan I bukan nama sebenar. Tag line "Teman tapi MESRA" yg aku agong2kan selama nie tak menjadi. At last aku plak yg soh dia decide wether nak commit or tak nak. Biler pikir balik tak sangka aku leh daring camtu. Giler bai. Kalau kene reject sure malu seumur hidup2. Tapi aku tak pernah kene reject tau. So baru aku phm macam mana org yang pakai tagline teman tapi mesra then leh jadi lebih dari itu. Baru akau faham perasaan A,S dan S2. Mcm mana rasa tak secure bila the other party tak commit. Tapi at least things is better now. Tak pernah sangka tapi dah berjaya lah jugak. Ble lah sikit2

No comments: