Saturday, September 13, 2008

Brent, Suprise and Drama...........

Hmm another story flip around. Guess what this this time is even more spicy and juicy. My HR is leaving. So sadd. She managed to get better offer in Spore. Almost 4000k MR. Kalau kat sini jadi manager sana exec level dah okay.

Tapi skang zaman dah berubah. Maybe personal issue would be another problem that she need to handle. Vicky will replace her i supposed. Patient have reward her. Me... It is still the same. Just nak tgu bonos b4 chow. Tapi maybe nak request jadi consultant for the project. I meant Sales Consultant.

Yang bosannye memilih pekerja tapi gaji tak bleh demand alasan SEREMBAN MARKET. Baik aku keje kat pasar lagi bestt. Tulah dulu selesa sgt kat cni. Skang baru tau bile everything goes up3.

Sime Darby tak dgr citer lagi. Maybe tak brape sudi kot. Aku pon satu demand tak agak2. Seri Pajam ada opening untuk Senior Sales so pas nie aku nak apply to that position. Hopefully leh demand. Hahahha.

Skang aku tgh usha sume company kat Seremban. Kilang2 akan menjadi target utama. Diikuti dgn Kolej pastu kompeni yang besar. Dan lain2 lagi. I want sail my ship. Baru best. About Sunrise MCL Land. Of course syang kompeni nie tapi I need to start develop my life, career and etc.

Skang pon dah kene terkejar2. Tadi querie tok no TMJ which purchaser. Eleh tulis je Mak Bee. Phew. Macam2. Duit aku dah makin susut. Tapi utang pun makin susut. Syukur banyak2.

Ptg tadi on the way nak balik Din setuju tok tolong Ally nye plug. So amik Ally then antar dia balik umah. Skali kete tak ble stat. So Koll my Sayang. Pastu kol Din. Skali mamat tu terai boleh. Air dah kureng. Aku rasa bocor nie. So kene bikin balik. Supaya kejadian tak berulang. Hai fening2 tau tak.

Trus g amik Elly and soh Din tgu kat opis b4 I roger to repair the plug. Izzu plak dah sampai rumah. Macam lama plak dia tgu. Ajak dia g Bazar trus. Hmm hampeh. Bawak Din kene sembur plak ngan dia. Bisa3. Ni statemen dia.

"Owh skang Din dah boleh masuk rumah" Perghh. Pedas. Cili padi pun kalah.

Aku explain yang tolong betulkan plug ally, ops lupa nak gitau for free. tapi dia macam tak mau pahm. So mende kecik pon jadilah besar. Gadohlah ape lagi. Takkan nk bersuka ria plak. Drama swasta le jawabnya. ala cam beselah gado pun tak lama. Tak berpanjangan. Ni yang wat aku sayang kat mamat sowang nie.

Habis kelas buat blasting. Bismillah supaya sangkut. Insya Allah. Kali kalau kena nak tambah zakat pendapatan. Fullamak ... Tapi takpe yang penting niat. Btol tak... At least skang aku berniat yang baik2.

Malam Izzu soh jgn tidor lagi sbb dia kene ajar Marul Excell. Fullamak. Jagi Sir lah lak. Abis tue nak gi minum plak. Pergh kol bper nak tido mlm ni. Silap2 kol 2 pon tak tdo lagi. So mlm2 berborak and bercerita psl apa leh mis com tadi. Tapi at least mende2 tu leh setel cepat..........

No comments: