Monday, September 29, 2008

Hari Raya 2008

Tahun nie beraya moderate je. Yelah tue. Kasut 3 pasang. Baju sepasang. Kuih 2 telap. Tak berapa sakanlah. Hehehe. Ptg nie or malam aku chow ar nak balik kampungku Melaka. So pepaham jelah. Harap2 raya tahun nie akan lebih bermakna daripada raya tahun lepas. Mcm2 feeling ada. Penat, Excited, Seronok and Gembira. Maybe nie tahun last dapt cium tgn Mak ngan Ayah dulu. Mana tahu tahun depan dah jadi isteri orang. Jodoh bukan boleh nak cakap.

Tadi kemas barg tok housemate baru. Byk giler barg2 dia. Pergh dia nie lebih kurang macam aku. Sib baik dapt pinjam lori kalau tak pyh sey. Nak angkut sesume tue. So aku pon tolong le apa yg patut. Mak dia plak nak kontek Tuan Rumah alasan nak pasang grill. Malas ar nak lyn. Aku dok ngan dia bkn mak dia.

Pnt mmglah penat tapi kerja mesti buat. Mmmg torcher sbb kene pkir pasal nak raya. Mcm2 dah terbayang. Ces sume dah balik kecuali aku. Siap hint kat dak Along, Ko tgu aku keje ngan Xplore Resources then aku bleh cuti suka2 ati. Tahun ni gak maybe tahun last aku kat Sunrise cuti raya so jap lagi nak gi meeting nie.

SELAMAT HARI RAYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: