Tuesday, September 2, 2008

Seremban Half Maraton 2008




24th August 2008-Seremban half Marathon

Wow. It is a complete payout when my company become the main anchor sponsor for the event. Everything seem huge. I hope more sales this time around. The Coporate Fun Run was completely challenging for all of my teamates.

We have been told that the journy would be only 3km. Thats wat i have been told and keep telling e1 "alah 3 km je, bukannya jauh sgt" The real truths hurt. Actually it is 7 km. Hamik kau. As a forever beginner club in these running activities it is really painfull. Once reach the 3 km distance I pancit oredi. But keep pushing myself to finish the lane.

Bawah nie description pasal my team;-

1. Abang Zamri my purchaser he start at the first lane with the son. My hope to win the run "eleh cam boleh menang"

2. Izzu(my ehem) borak2 dlu ngan i then baru nak stat lari. Siap cakap i lari dulu tau. (so tak yah tunggu i)

3. Alicia, Kak Rozita and daughter, Brent, and ME we rock girls.

4. Symbol guys. This is really my saviour sbb nak cukupkan team. So call CK hero, next year Symbol Adv leh anta 1 team. huhuhu. Ops giant pon.

So total complete ada seploh org.

Mula2 lari, ceh cam teror non stop. Until Bomaba dah stat pancit. tp cover sbb lalu depan bomba.
Once reach 3 km bengang sbb kena tipu. Dah potong Alicia and Symbol guy. Kak Rozita and daughter ada kat blakang kot. So lari2 je lah. Mcam tak konfident je. Then nampak dah bayg Brent so dah tau yang tak jauh sgt kene tinggal.

THE BEST PART MASA KAT FINISH LINE.

Tapi hampeh Din tak amik gambar aku. Cis nak komplen nih. Bayangkan sumer orang tak bfast pon. Sedey nye. Kalau bf sure stamina lagi hebat. Tapi at least e1 finish the run. Last skali lepak kat khemah. Ajak sume g makan kat A&W. Tapi yang g Alicia,Brent, Izzu and me. Makan puas kat A & W sbb tenaga dah tak bf plak tue. Wow.

Keesokan harinya dengan best sume sakit kaki, tgn bada. Lpas 3 hari baru baik. Aku tak leh pakai kasut tinggi.




PAling menyedihkan sebenarnya team kitang dapt no 3 dar 25-30 teams. Not bad gak for amatur.




LY ruginya dia tak lari. Mat Noor pun.

No comments: