Saturday, September 27, 2008

Tidor Lambat

Smalam aku buka pose sowang je. Cam sedey plak. Eli dah balik kampung. Eja ada programme. So makan jela spagetti yagn belen aritu. Kelas tak de sbb budak ni nak beli baju raya. I wish I will still enjoy raya the old day tapi tak bole. Then dkt kol 9 kol Izzu hmmmmm dia plak ngantok and cakp nak tido dulu nanti dia kol aku. So kenelah tunggu. Penantian satu penyiksaan. Tapi sepi itu indah.

Eja balik borak ngan dia and Solleh. Borak and citerlah pasal Naini. Our new housemate. Aku kemaskan bilik sbb nanti Elli nak dok skali. Haiyoo pening tol. At the same time tgu Izzu kol tapi tak kol gak. So apa lagi sure dah tido trus. Mcm penat sgt. Yelah........... Aku je sume kene paham. Lagipun esk nak buka pose ngan dia. Kol 3 lebeh baru aku tido. Aku ckp lama giler aku tgu dia. The wishla good nite. Lps 1 jam dia msg and kol say sorry. Menci tol. Lelaki slalu camtu. Buat silap pas tu sori, then buat silap balik then sori balik. Bosan btol......................... Aku pun satu tak pernah nak merajuk panjang. Pasal dia mmg tak pandai pujuk aku macam R. Nanti last2 aku yang kene pujuk diri sendiri. So terpaksalah. Tapi kesalahan dia tak bsr sgt. So tak justifiable tok aku merajuk lama. At least he is getting better. Compare dulu. Semua tak tau. Skang aku nampak perubahan jugak. Kalau takde dah lama aku babai.

No comments: