Thursday, October 9, 2008

Adikku Sayang

Bismillah............

Assalamualaikum Adik,

Masa skarang setelah melangkah dari rumah yang penuh dgn perasan benci, Alang bersyukur dengan secebis ketenangan yang tak dapt Alang dapat di sana. Maafkan Alang sbb tak mampu memberikan kekuatan yang amat kau perlukan disaat itu. Mungkin bagi kau Alang terlalu pentingkan diri. Tapi percayalah, apa yang Alang buat adalh yang terbaik ketika itu.

Adik..
Saat ini Alang masih ingat ketika kau masihkecil. Keadaan keluarga kita yang normal. I was your lovely sis. Kalau mak pergi kursus kau tak mau orang lain buaikan, suapkan, dodoikan kecuali Alang. Alang masih igt kau pernah gilakan kartun Hello Kitty yang warna merah jambu. Semuanya akan ada ikon Hello Kitty. Tapi itu dulu................... Ketika rumah kita penuh dengan kasih sayang, cinta, maruah dan harga diri.

Adik...
Alang tahu kau betul2 terluka dgn tindakan Alang yang tinggalkan rumah. Alang mintak maaf tak dpt bwk kau keluar dari kemelut, kesedihan dan kepedihan yang ada. Tapi
Alang selalu mendokan kejayaan kau dunia dan akhirat. Tapi doa shaja tanpa usaha tak cukup. Alang tengah berusaha ni dik. Tolong doakan kejayaan Alang. Percayalah...

Adik..
PMR yang bakal menjelang buatlah yang terbaik. Antara yang paling kuat antara kita semua adalah kau. Sbb kau mampu berdiri teguh meskipun semua yang telah berlaku. Kau tak melarikan diri macam dak Acik dulu. Kau tak bawak diri macam Alang dan dak Abang. Tapi kau betul2 SETIA. Buatlah yang terbaik. Alang dokan agar kau dapt keputusan yang terbaik diantara adik beradik kita semua. Tabahkan hati dengan dugaan yang melanda.

Salam Sayang,

Alang Suziey

No comments: