Saturday, October 11, 2008

Me and Halle Berry

Semalam aku dapat 1 page nie nak tgok muka kita sama ada ala2 celebrity yang mana. Sowang kawan aku nie dapat muka ala2 Jared Getho. So aku pon sblum buat dgn ekseyennya, silap2 muka aku macam Halle Berry. So lepas upload muka yang pose maut denga spec itam skali 78%macam Halle Berry. Wakakaka. Trus aku panggil college aku Lim. Dia gelak je. Vicky plak tak bleh terima. Aku wat muka Danish dapat muka Clay Aiken and Erra. Cess cam tak percaya jeee. Halle Berry tue. Strait call Izzu lagi tak leh trima. Alah sekali sekala berangan ape salahnya..

Malam tue dak Eib buat muka dia , Fuiyoo cam Britney, Along cam Ariel Sharon, Bro Zahid plak cam Takeshi Keneshiro, Danish lagi skali cam Annuar Zain. Si Danial cam Beyonce. Mmg klakar.
2 orang student aku berenti. Perghhhh. Dah tue kurang 120. Tapi nak buat camner. Itu keputusan parents diaorg so tak leh nak kata apa. Ada hikmah disebalik semuanya. Aku pohon agar yang ada sekarang nie boleh lagi dipertingkatkan.

Borak ngan Eja, dia confirm balik Kedah and dak lagi sorang replace dia. So pepaham jelahh. Aku senyum jee. Tapi rasa sedih sket cuma terai sorok. Eli dah hint yang maybe hujung bulan dia nak dok S2 sbb pindah keje. So wat can I say. So far mmg dapt respond lagi tapi takkan nak halau diaorg...

Good Luck for Eja... Welcome my new friend... All the best for Nafiz and Haq dalam exam... Strive for Excellent for me...

No comments: