Friday, October 24, 2008

Kalori... Oh Kalori...

Semalam memang menggemukkan. Semua orang takut ngan perkataan nie termasuklah aku. SO nak dijadikan cite pagi tu dtg keje makan bf roti je 3 keping. Kosng arr ngan air nescafe. Tibe2 namapk segerombolan orang datang kat sebelah tepi. So aku pon curious ar.. Rupanya budak sekolah Sri Mawar.. Takt gak terserempak ngan budak tusyen aku. Hehehehehe. Datang le menjenguk site kejap so amik gambar apa yang patut. Baru aku perasan yang diaorg bak makanan. Dengan malaunya ku nak bla tapi cikgu2 dia soh aku makan dlu. Perut dah kenyang ngan roti 3 keping tadi tapi terpaksa lah mkn gak.... Nanti kecik ati plak................

Thari sepatutnya makan ngan Lily fm Public Bank tapi Chua soh makan ngan Dato' Lee Kong Fee. So aku pon ikut jelah. Yang penting free. So gi bank masukan wit jap pastu baru blik to makan. Chua drive. Tapi sgah Oakland jap. Sbb nak cek it out le.....

Sampai kat sana diaorg kata ada banker kat sana. Ermm Stephanie dr Allianz Bank so kire dha tkar and naik pangkat. Macm2 citer lahh. Sampai Chua Soi Lek pon masuk. Borak2 skali Stephani datang dgn kawan dia. Aku serius igt giler sbb minah tue pernah kene bambu dgn aku pasal cek aku tak lepas nak cash outkan. Dia dgn jayanya berjaya memujuk aku. Perg... tapi rasanya dia tak igt aku kot... Kalau dia igt payahlah aku.

Makan mmg tak agak2. Serea aku plak masuk je sbb sumer nak terai padahal takdelah best sgt. Best sikit je dari aku masak. Lpas tue balik ar.. Mmg kenyang giler sampai ngantok. Igtkan mlaam nak tgok wayang skali jumpa Abg Kem. Hheheehee dia dah chubby and semua gtau yang aku dah kurus. Kalau aku gitau yang berat aku cuma turun 2 kg sure sume tak caya.. So hadap jelah. Next Selasa gi makan ngan dia. So kire nak selesaikan utang aku. Hehehehehe.

Malam balik umah Eli pose rupanya makn le mende yang dia masak. Popiah. Erm makan lagi....Pastue gi Jusco. Show plak takde yang best. Malas tolll. Beli tiket tok esok lah jawabnya..... Beli adik2 aku. So pepaham jelah. Lama ar sket. Mlm kitaorg gi Man Tom Yam then aku order Side Dishes Chicken Wings. Balik dah ngantok. So aku pon msg ngan Cik abng ku dan tdo kat sofa sampai pagi. Tb ngan lampu terbukak.... Sib baik pagi Eli kejutkan.. Pergi keje ngan baju malam tadi. Adushhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......

Kenyang malam tadi masih terasa so nak minum ENO... tapi malas ahh nak pi beli....

No comments: