Saturday, October 18, 2008

Kemelut

Adoi peritnya. Lepas 1, 1 masalah aku. Hmm pasal rumah nie. Eja dah blah nak blik Kedah. Ira plak tak dok ngan aku dia dok ngan budak reporter lagi sorang. Si Es plak lagi menyusahkan. Tak jadi pindah. Eii geramnya. Aku plak mengkek le. Eli maybe habis ujung bulan doblas. Mmg ada respon tapi pepaham le, sume tak berape desperate nak duduk. So very easy and lazy. Maybe tgah bulan so biasalh.. orang tak mau sewa lagi.. Cari yang lain. Adeshhhh.

Hopefully bilik2 tue occupied cepat. Skunk ni takut giler. Tapi kalau payah sgt aku pindah balik umah Pak Lang then leh ngan stay ngan dak along bile time training. Menyusahkan orang je...

Aku mintak pd Allah supaya bantu aku dalam kemelut baru. Kene mengadu kat Yang Maha Esa. Ya Tuhan bantulah aku untuk menghadapi situasi ini. Semoga kemelut ini berjaya ku tempuhi. Ku pohon agar pada hujung bulan ini, 2 bilik yang kosong ini dapat kusewakan. Kasihanilah diriku. Aminnnn.

No comments: