Wednesday, October 22, 2008

SRIKANDI CINTAKU Ye ke.....

Ntahlah aku tak tau wether saje nak bagi aku lagu tue atau itu mmg maksud isi hati dia. Tapi bile pikir blik yang dkt Ika pon dia mcm tu so tak pyh nak bother sgt. Cuma lagu tu mmg best. Oklah sbb nak buktikan yang aku tak bersalah aku nak huraikan baris demi baris kata2 lagu tu dan kaitkan dgn kitaorang berdua.



Tapi M Nasir buat lagu ni tok arwah Isteri dia. Aku plak dapt sbb tak jadi isteri dia. Macam2


Dingin malam tirai kenanganku,

Menyelahkan sekurun ingatan,


Kebetulan kasi lagu time malam so time tue teringat kat kenangan lama kite dulu. Huhuuhuhu... Tapi bukan time tu dua2 dah setuju Teman tapi Mesra. Dia pon mengaku aka menipu yang dah ada gf orang goverment. Nak cover up saper suruh.....


Terciptalah rimba kehidupan
Percintaan dalam perjuangan

Hidup yang penuh onak duri so kene diteruskan. Masing2 berjuang untuk berjaya dalam kerjaya. So time keje kene keje. And kene professional.

Kesetiaan sebagai bekalan
Bisikanmu penuh pengharapan


Yeke dia setia. Kenapa plak aku nak kene setia sedangkan aku tak pernah janji apa2. Dia pon tak pernah tuntut apa2 secara serius. Igt menda2 nie bleh je nak jadikan basahan mulut? Hmm tak cukup konsisten, tegar and bla3x. Itu aku tak pasti. Biasalah dgn aku cakap lain dgn org lain ckp lain. Yeke aku bagi harapan. Takkan tak boleh nak beza cakp mengusik dan serius. Dulu tak nak betul2 serius n gentle . Kan skarang payah nak cari lagu Bloodshed nie.

Tiada garis dapat memisahkan

Segalanya kudratmu Tuhan


Kene terima suratan dari Tuhan walaupun kita rasa kita akan berjaya... Tapi apapun kene berusaha...


Alam bagai mengerti
Segala yang terjadi

Tgok apa sekeliling pon rasa sedey jer..

Embun menitis penuh simpati
Pertemuan tiada awal akhir


Yang ni bisalah; time hati dia terluka dgn apa yang terjadi... Ramai plak yang turut bersedih... Pastu kene slalu jumpa tak tau sampai bile....


Perutusan berdarah kuterima
Gugur kuntum ditengah halaman


Time ni maybe taklleh trima yang aku dah ada orang yang aku sayang tapi bukan dia.. Hati pon berdarah LaLAALa

Medan ini kurasakan sepi
Terpaku pilu


So SeDih giler bile dapat tahu... yang aku nie dah berPUNYA huhuhuhu Isk..Isk...

Ku Semaikan pepohon kemboja
Dan bunganya adalah hatiku

Meratap kesedihan dalam hati sendiri. Isk5x
Dia dah nampak semua ni berakhir

Semadilah dalam kedamaian
Semangatku tetap bersamamu

So macam tadi gak menerima takdir ini...

Kan kusung oh jenazah cinta
Semadikan nisan kasih suci

Dia reda dengan Cinta yang tak kesampaian

Semangatmu tetap bersamamuku
Selama pasti

So tak leh dapt orang dapt semngatjelah tok dia simpan sampai dapt pengganti

Debu Malam meragut kenangan
Menyedarkan dari lamunanku
Percintaan dalam perjuangan
Kau abadi Srikandi cintaku..

Papepun kadang2 dia pon masih ada harapan. Tapi slalu tersedar coz 1 tempat keje... So aku nie pemberi semangat kat tempat keje.

Hahaha pepandai je.... Itujelah yang terkintas kat pikiran aku. Lebih dari tu aku tak mau pikir.

Tapi aku ni Setia tau tak...

No comments: