Wednesday, October 29, 2008

Perghh....

Bulan ni walaupun lebat tapi exspenses pon lebat. Papepun aku bersyukur sgt dapt sorang housemate. Zakat pon dah bayar.. Wit proton dapt tapi rm 400 jer.. So aku pon setelkan sume utang maybank. Skunk dah zero... ye bestnyeee..... Tgal bislam je ngan belen yang dua ribu lebey.....

Roadta dah mati igtkan kene pling byk pon 200 tapi dabal le pulak. Perggggghhhhh.... Apalagi aku pon Pastu rebong rambut kene 240... Beauty have the price. Pasnie nak buat myk itam. Dah sebulan aku duekan. Tapi nak wat caner... bajet terpaksa ku kejar.. Aku terai borrow along 5 rat. Maybe nxt week kot leh dapt. Wat masa skunk kene sabau bebanyak sebb tgh nak setelkan utang2 ku.... Hopefully ujung tahun nie aku laba gilerrr.... Tolak campur darab bahagi... nak survive till ujung bln nie leh lagi tapi takut tepon rumah plak kene tosss. Nauzubillah.... So kene kuatkan azamm... Aku tak mau belanja berlebihan tok bulan nie dan akan datang.

Tapi Syukur sgt sbb sume mende2 datang time aku berduit so tak pyh nak swipe lagik.... Utang plak takde yang pending..... Terima kasih Ya Allah....

Aku nak dapat lagi sowang tok sewa bilik... Kalau boleh yang keje le sbb student ni payh sgt..... Tapi kalau takde choice hadap jelah... Malam ni kene baca Surah Al-Waqiah....

So skunk apa yang tgal..

1.Bislam-bln nie bayar 500 kot Target ku Jan 09 (Current belen 2500)
2.Aeon Ploan-Hmm ni nxt month-Cayuk......(komisen byar truss Rm 800-900) -lagi 8 bln
3.HLB P Loan-lagi 2-3 tahunjee - dalam 36 bln
4.Kete - Dec 08 yeyeyeeeee
5. Laptop - skali argg ngan kete sbb utang ngan mak
6.PBB-130 lagi 19 bulan Cayuk......

No comments: