Friday, October 31, 2008

Biological Clock

Hmm skunk kira tution dah finish... Sambung balik bulan doplas. So aku pon relax sket. Kene rajin buat Xplore. Apa yang aku nampak kalau aku buat time malam sure tak larat. So skun aku plan nak buat siang and also lepas 5.30 pm. Mula2 nak ejast masa ni mmg payah. So aku pon kene usaha. The first 5 months mmg painful. So skunk aku plak tak mau rasa painful. Ya Allah bantulah aku. Bln ni pon aku macam2 masalah.

1.Budak sewa dua orang bla - 70% setel now tgal lagi sowang nak masuk je.. Kit tgok saper yang kene
2. Road tax-dah setel.....
3.FAMA-pon dah setel....
4.Izzu-dah setel...
5.Budak tusyen 2 org berenti....
6.Kredit Kad-Hm... Maybank dah setel gak.... 2 to go.. aim bebaik....

Syukurak most of masalah aku dah setel.. Skunk apa aku buat bgun awal and antar email awal so that mlm2 tdor tak terganggu... Tp memula tu payah sket tapi skunk dah okay... So skunk aku mintak agar takde masalah lain lah.....

No comments: