Thursday, October 20, 2011

Awak "Cemburu" Dengan Saya.....

Tak sangka rupanya saya ada pengunjung tegar... Hmmm sentiasa dalam pemerhatian nampaknya.... Apapun hati ini sedikit berbunga sbb ada orang ambil berat.... Tapi kalau kita cemburukan seseorang kita akan jadikan dia sebagai idola kita... hahhaha.... tapi itu yang saya buat.... kenapa tak percaya....

1. Saya cemburu dulu bila lihat orang punyai pasangan yang memahami dan boleh saya fahami.... Hmmm lepas tu... selalu dengar dalam ceramah... doakan kebahagian dia pasti kita akan miliki kebahagiaan tersebut... Btull juga orang yang saya cemburui dulu kini bahagia.... begitu juga saya... kini giliran saya dicemburui... kalau mau kebahagiaan seperti ini doakan saya juga... wink2... Thanks Noad, Aida, Ika.....

2. Cemburu dengan harta dia - hmmm memang selalu nampak orang lebih dari saya.... lebih2 lagi nampak gaji berkepuk diusia muda... tapi saya turut jadikan motivasi dan dapatkan tips untuk dapatkan benda yang sama.... berkesan... walaupun sekarang belum jadi hartawan.... tapi banyak rahsia hartawan yang saya ketahui... thanks Fazli, Pie, dan Pakdi tapi saya masih cemburukan anda dan masih lagi ... apapun syukur.....

3. Cemburu dengan anak -  hmmm selalu tgok anak orang tringin nak ada anak sendiri.... hmmm ketahuilah... bukan semua orang beruntung kahwin dan terus punyai anak.... kadangkala usaha tangga kejayaan,.... setelah itu saya selalu jadikan semangat untuk berusaha.... hasilnya.... I am 5 months preggy.....

4. Cemburukan kejayaan - kejayaan tak datang bergolek....tapi selalu kita yang kene bergolek untuk dapatkan kejayaan,...Jadi bila cemburukan kejayaan orang see the blood sweat and tears that came along.....

5. Cemburukan kecantikan - siapa kata dah kawin tak perlukan semua itu... helllo.... i spend almost 1k this year to look beautifull... kosmetik, rebonding, spa, mosturiser, shampoo.... omg the list is soooo long..... Thanks to.... Fasha Sanda....

Kakak dan suami kata, dia memang cemburukan saya sejak dulu....So kepada sesiapa "cemburu" dengan saya sila gunakan motivasi diatas untuk memastikan anda lebih berguna.... Kalau setakat nak cemburukan saya kemudian.... berkempen sana sini seperti Anuar Berahim.... akhirnya apa yang anda dapat... hmmm tapi target anuar Putrajaya untuk dirinya... target anda... untuk diri anda... Kalau tak ada ruginya....

2 comments:

Anonymous said...

best entry ni,anyway kim salam dgn beby dlm perut u tue ok!

Suziey said...

boleh baby pun kem salam kat aunti or kakak anis....