Tuesday, October 11, 2011

My Pregnancy - 14 weeks - Complication

Hmm saya dah 14 minggu. Setelah penat dan letih silih berganti. Sesuatu berlaku pada 5 Oktober 2011. Malam tue pukul 10.30 pm berlaku bleeding. Walaupun sket tapi menakutkan. Pergi Ibnu Sinar dapat lak Dr. yang hampeh tu. Aku memang tak suka Dr. tue. So dia suruh saya ke GH. Then aku cuak sbb kalau GH mesti masuk wad. Stress tak tentu pasal.

Langkah seterusnya pergi ke Sukhilmi - jeng2... Dr. akan datang kalau patient nak bersalin saje. Harap maklum. Tapi kakak kat klinik tue suruh pergi Assalam.

Sampai Assalam, aku pon register. MO suruh aku duduk atas wheelchair lagik. Then misi anta aku. At last dia suruh aku cek in wad. Tak mau. Aku suruh dia bagi bleeding stop untuk injection. Hmm okay sudah dapat dia nak amik darah, aku tanya nak wat aper, pastu dia kata sbb nak tgok banyak tak darah kuar. Aisehman. Tak payah sbb kuar sket jer... Esok saya mai. Dr. on call tak mai plak. Memang tak rajin.

Esok hubby amik EL. teman gi Assalam. Hmm Dr. perempuan tue tak mai lagi. So aku jumpa Dr. Sukhilman. Scan everyting baby okay. So happy tgok pergerakan dia. Nak menistis air mata. Ya Allah..... jadi lepas ni aku diberi MC 2hari.

Berehat.... skang masuk keje... stress sket.

No comments: