Tuesday, October 25, 2011

Penawar Stress Anda

Sape pun memang akan alami situasi stress... Cara nak hilangkan bergantung kepada anda... Stress is good because you are able to handle your emotion... Tapi kalau tak boleh handle akan jadi saiko... So apa yang saya akan buat bila saya stress...

1. Sleep.... Memang tak dinafikan memang berguna untuk hilangkan stress...

2. Spa - wow so relax.....

3. Blogging - a release of my stress...

4. Main kejar2 dengan awish - tapi saya yang penat lepas tue... still happy sbb tgok budak montel melarikan diri....

5. A hug from my hubby - rasa selamat.... relax dan mood tkar jadi ceria...tapi bila aku baca artikel... hmm susah nak cakap... tapi suka bila my hubby pakai deodarant X Provoke....

What do you think - I setuju tapi kalau lepas dia jog 6 round padang... lepas tue nak peluk... Aku mesti jerit.... takmau2....

No comments: